Deutschkurse für Ukrainer

Шановні українці,

ми маємо намір запропонувати курси вивчення німецької мови у всіх 3 районах: Шлоссборн, Гласхюттен та Оберемс.

Якщо вас зацікавив такий курс, реєструйтеся на нього з ім’ям, прізвищем та назвою міста за номером телефону

0171 2153262 у WhatsApp або Telegram, Марина Колесник

Також ми шукаємо волонтерів-вчителів, тож якщо ви знаєте когось, хто володіє німецькою та українською (або російською) і хотів би допомагати українцям у вивченні мови, також, будь ласка, повідомте за тим самим номером.

Щиро ваш

Уве Лейр,

місцева громада Гласхюттена

Die Übersetzung zu Ihrer Information:

Liebe Ukrainer,

wir beabsichtigen, Deutschkurse in allen 3 Ortsteilen anzubieten: Schlossborn, Glashütten und Oberems.

Wenn Sie an einem solchen Kurs interessiert sind, melden Sie sich dafür mit Ihrem Namen, Nachnamen und Ortsnamen per Telefonnummer an.

Marina Kolesnik 0171 2153262 in WhatsApp oder Telegram

Wir suchen auch freiwillige Lehrer, wenn Sie also jemanden kennen, der Deutsch und Ukrainisch (oder Russisch) spricht und Ukrainern helfen möchte, die Sprache zu lernen, rufen Sie bitte auch die gleiche Nummer an.

Uwe Lehr
Gemeinde Glashütten